wtorek, 12 sierpnia 2014

Kurs na prawo jazdy w Krakowie

Osiemnaście lat skończyłam dobre kilka lat temu. Jeszcze przed osiemnastką, od dłuższego czasu zastanawiałam się nad zapisaniem się na kurs prawa jazdy. W Krakowie istnieje wiele ośrodków szkolenia kierowców, a wiele z nich ma bardzo dobre opinie, dlatego nie wiedziałam którą wybrać. Podpytałam więc znajomych, z których aż osiem osób było na kursie prawa jazdy kategorii B w jednej szkole. Co więcej, aż pięciu z nich zdało za pierwszym razem! Zachęcona tymi opowieściami, ale mimo tego, wciąż pełna obaw zapisałam się w końcu na szkolenie. O dziwo, teoria szła mi bardzo dobrze. Bez większych problemów opanowałam znaczenie większości znaków, a i pytania egzaminacyjne nie wydawały mi się bardzo trudne. Mogę śmiało powiedzieć, że wszystko układało się po mojej myśli. Jednak cały czas denerwowałam się jazdami. W końcu to duża odpowiedzialność, a ja nie miałam żadnego doświadczenia! Na szczęście mój instruktor był miłym panem w średnim wieku, który zawsze miał dla mnie w zanadrzu uśmiech i miłe słowo. Dzięki temu stres z każdą lekcją malał. Instruktor nigdy na mnie nie krzyczał, tylko spokojnie tłumaczył mi jakie błędy popełniłam. Do dzisiaj jestem mu za to wdzięczna, ponieważ co się okazało? Egzamin zdałam za pierwszym razem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz