poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Uwaga Kraków: idealna sala weselna!

Witam wszystkich odwiedzających na moim blogu! Od dzisiaj będę tu publikować wpisy o moim życiu w Krakowie!

Jak chyba każda kobieta, już będąc małą dziewczynką marzyłam o ślubie z bajki i to najlepiej z rycerzem na białym koniu. Jak wiadomo, takie marzenia raczej się nie spełniają i szybko o nich zapominamy, ale zawsze coś z tej mrzonki w nas pozostaje. Tak właśnie było w moim przypadku. Mogłam zrezygnować z księcia, ale w przepięknego wesela nigdy w życiu. Tak właśnie zaczęły się moje przygotowania do ślubu. Oczywiście najtrudniejszą kwestią było znalezienie odpowiedniej sali weselnej. Niby w Krakowie wybór jest ogromny, ale tak się tylko mówi, a jak przychodzi co do czego, to zawsze coś nie pasuje np. jest za mało miejsca, nie ma okrągłych stołów albo menu jest beznadziejne. Nie ma co się oszukiwać, ideały istnieją tylko w bajkach dla dzieci, ale przecież nic nie stoi na przeszkodzie aby szukać czegoś najbardziej zbliżonego. Moje poszukiwania trwały trzy miesiące aż w końcu natrafiłam na salę weselną i to w centrum Krakowa, która była bardzo zbliżona do moich wyobrażeń! O dziwo, nawet mój narzeczony nie miał żadnych zastrzeżeń! Wystarczyły małe poprawki, dodatkowe dekoracje, wyszukany catering i wszystko wyglądało dokładnie tak, jak to sobie wymarzyłam będąc dzieckiem. Dlatego dziewczyny, nie rezygnujcie ze swoich ślubnych marzeń, tylko uparcie starajcie się je zrealizować!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz