czwartek, 14 sierpnia 2014

Warto mieć w życiu pasję - czyli kilka słów o jeździe na rowerze

Nie wspominałam Wam jeszcze o mojej pasji jaką jest jeżdżenie na rowerze. Co prawda nie jestem jakąś specjalistką w tej dziedzinie, nie biję też rekordów dystansowych, ale za to wielką radość i mnóstwo przyjemności sprawia mi jazda na rowerze. Zacznę jednak od początku, by pokrótce przedstawić Wam historię mojej pasji. Kiedy miałam jakieś 7 lat mój dziadek zaczął zabierać mnie na wycieczki rowerowe za miasto. Był to niezwykle miło spędzony czas i taki tylko nasz. Podczas tych wypraw sporo rozmawialiśmy, a jednocześnie odkrywaliśmy uroki podmiejskich okolic. Kiedy trochę podrosłam zaprzestaliśmy tych wypraw, a i zapomniałam o tym, jak wiele radości czerpię z wypraw rowerowych. Oczywiście zdarzało mi się czasem jechać gdzieś na rowerze, ale były to sporadyczne przypadki. Dopiero kilka lat temu znowu zaczęłam jeździć regularnie, a stało się to jakoś tak naturalnie, postanowiłam po prostu, że zacznę poruszać się jednośladem, dlatego, że jest to zdrowsze, a poza nie będę musiała stać w miejskich korkach, których nawiasem mówiąc nie znoszę. Oczywiście po tylu latach przerwy mój komunijny rower wymagał wymiany wielu części, jednak znalazłam sklep, który ma w swojej ofercie części rowerowe jakie tylko można sobie zażyczyć. Ponadto, w sklepie tym można zaopatrzyć się w różnego rodzaju rowerowe gadżety, tak więc i ja skusiłam się na mały dodatek do mojego dwukołowca. Na nowo odkryłam urok rowerowych wypraw i życzę Wam, abyście i Wy odnalezienie swoją pasję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz